Vlog 2 – 30 dagen aankom-challenge

Van 12 mei tot en met 9 juni zal er op de dinsdagen een vlog van mij online komen die in het teken staat van “de strijd” van het aankomen. Ik wil er graag 3 kilo bij! Volg je mij op deze weg daar naartoe?

Hierbij vlog 2 – Eén week bezig…

© Eveline – Mei 2015

4 thoughts on “Vlog 2 – 30 dagen aankom-challenge

  1. Helemaal geen expert in dit soort dingen, maar meer volle producten? Niet alleen yoghurt maar Bijv. ook roomboter op je brood? Succes!! Overigens, ‘bord met een kilimanjaro er op…’ geniaal 😄

  2. In plaats van brood kan een goed bord havermout met amandelmelk ook erg goed werken (is ook gezonder dan brood). En op internet vind je heel veel lekkere havermout ontbijtrecepten. Ik vind met peer, rozijnen en kaneel erg lekker. Daarnaast kan ik je een handje noten (ongezouten en ongebrand) ook van harte aanraden.

  3. Gefeliciteerd met je halve kilo.
    Wat eet je veel brood. Misschien kun je wat meer volkorenpasta eten bij de lunch? Van popcorn wordt je echt niet dikker, je kunt veel beter ongezouten nootjes eten. En pindakaas op je brood, dat wil ook wel.
    Sandwich met pindakaas, honing èn banaan, mmmm!!! Energiebommetje van jewelste.
    Succes maar weer hoor, leuk!

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s