Kinder gehaaidheid. 

Zoals de meeste van jullie weten, ben ik eind januari dit jaar, de Facebookgroep “Zonder honger naar bed” gestart. (Weet je niet wat dat is of waar deze groep voor staat? Klink dan hier voor de blog waar ik over de start van dit project schrijf!) 

Hoe dan ook… nooit had ik gedacht dat het starten van/met dit initiatief nog eens tegen me gebruikt zou worden. 

We zaten met het gezin aan tafel en aten pasta. Voor onze jongste dochter (van 5 jaar) die geen gluten mag, maak ik altijd een apart pannetje met glutenvrije shizzle. Maar die avond zat ze meer met haar eten te spelen dan wat anders en na uiteindelijk, met veel pijn en moeite wel 2 happen, verkondigde ze dat ze vol zat! Ik reageer met; 

“Prima! Vol is vol! Maar dan moet je niet over een half uur aan komen zetten dat je zo’n honger hebt, want dat gaat dus niet door, dan moet je gewoon nú eten. En anders is’t met honger naar bed!”. 

Waarop zij haar wenkbrauwen fronst en zegt; 

“Ik dacht dat jij je inzette voor zónder honger naar bed!”. 

Hallo! Lawyered! 🙈 


© Eveline – Juli 2017 

Geef een reactie

